OVER BETERE ZAKEN!

Door jarenlange praktijkervaring is Betere Zaken! de partner voor succesvolle gebieds- en citymarketing. Voor uiteenlopende opdrachtgevers (waaronder ondernemers, overheden en samenwerkingsverbanden) ontwikkelden we intussen succesvolle initiatieven die een bijdragen aan een sterker sociaal-economisch profiel, hogere inkomsten en meer werkgelegenheid.

Betere Zaken! werkt samen met de opdrachtgever op een praktische manier onder meer aan:
– Leggen van verbindingen tussen partijen die de gewenste positieve beweging kunnen en willen dragen;
– Vanuit breed draagvlak benoemen en in de markt zetten van onderscheidende merkwaarden o.b.v. DNA (van promotie naar marketing)
– Bedenken, opzetten en borgen van een goed en haalbaar financieringsmodel
– Inrichten van de (tijdelijke of permanente) uitvoeringsorganisatie die in uw specifieke situatie functioneel is

Onder meer via het Citymarketing Collectief heeft u via Betere Zaken! toegang tot een breed netwerk van topspecialisten die succes garanderen. Niet voor niets vielen onze projecten meerdere keren in de prijzen.

Betere Zaken! Samenwerken loont. 

IN DE MEDIA

Regelmatig publiceert plaatselijke, regionale en landelijke pers over projecten waar Betere Zaken! nauw bij betrokken is.
Enkele recente publicaties zijn:

‘Time-to-market’-voor-Toeristische-schaalsprong-(Recreatie-&-Toerisme,-april-2011) Aandacht-is-goed-voor-het-imago-(AD-Rotterdams-Dagblad,-mei-2013) Dirigent-Inspireert-citymarketeer-(Gelderlander,-oktober-2014) EK-Brassband-in-2018-naar-Utrecht-(Gemeente-Utrecht,-oktober-2013) Iedereen-speelt-een-andere-partij-(AD-Utrechts-Nieuwsblad,-januari-2014) Leuren-met-de-Lek-(Binnenlands-Bestuur,-mei-2010) Samenwerken-Loont!-(Kamer-van-Koophandel,-april-2013) Schoonhovenaar-wint-prestigieuze-innovatie-award-(Omroep-West,-januari-2014) Sportevenementen-geven-de-stad-energie-(EYOF,-2013) Toeristische-lente-voor-Utrechtse-Heuvelrug-&-Gelderse-Vallei Utrecht-wint-citymarketing-innovatie-Award-(Emerce,-januari-2014) Van-samenwerking-worden-we-allemaal-beter-(Bedrijvig,-oktober-2014) Winkelleegstand-te-lijf-(Het-Kontakt,-februari-2015)

OOK BETERE ZAKEN!?

    Uw naam (verplicht)

    Uw email (verplicht)

    Uw bericht